Saturday, March 10, 2007

We Will Rock You

Sorry we keep you all waiting. Hope you enjoy the video!

We want to thank Mandy000 for uploading it to YouTube!

94 Comments:

Anonymous Anonymous said...

i think you all are hillarious. keep up the good work!

5:05 PM  
Blogger b o o said...

rock on Dorm Boys :) happy lunar new year :)

9:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

鸟枪换炮了。^_^ 盼望有更多的好作品,喜剧路线是个不错的选择。 对DA DA DA的印象最深,遗憾的是片长短了点。

继续支持你们。 祝猪年大吉,诸事顺利!

9:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

thx 4 this video its damn funi...=D i saw it in youtube but i'm curious bout y u guys haven't put it here yet...

12:36 AM  
Anonymous creestal said...

OMG. You guys are too crazily funny! Love the jay chou at the end =)
太好笑了!

1:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

it was cute and all..somehow,i still prefer the dorm room scene.any chance of that happening?

1:41 AM  
Blogger si_ma said...

You are very fanny!!
Your video makes me happy(^-^)/~
I wanted to watch your video more. Last "bu ta bu ai" is my favorite.

3:27 AM  
Blogger Highbury Gooners said...

You're back! Something different, keep it up!

5:37 AM  
Blogger Monika said...

oh my god...LOL

the second song..the hair, you guys are great!

I mised you two!

7:29 AM  
Blogger Webmiztris said...

that may have been my favoritest video EVER, guys! the legs falling off half way through the song...omg, that was hysterical!

9:01 AM  
Anonymous laura said...

the first video is not too funny... but the second one save the day : )

2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great to see sthg new from you! Especially the last bit I liked.
加油

3:05 PM  
Anonymous Mr. X said...

Not a big fan of we will rock you, but I LOVE the second song you did, it was great, does any one know the name of it?

8:37 PM  
Anonymous DJ said...

Hilarious, you guys are great.

9:30 PM  
Anonymous Kasia said...

I love you guys ... hehe you're so crazy :P

4:02 AM  
Blogger Helena C. said...

muhahaha!! first of comment!!
very refreshing to see you guys in the outside world, lol. the bit at the end is awsome, haha!! jay chou, woot!!

6:32 AM  
Blogger Sukie said...

Not one of your best guys. . . .but I did like the baby part.

7:34 AM  
Anonymous marie said...

it's verry verry fun!!!! I love so much this video!! I cry ( of joy, of course) you're very very funny!!

10:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

I think this could be one of the funniest ones I've seen. You guys are the greatest, I'm a big fan, you two keep me laughing. Keep up the good work.
love~~Biff~~VA, USA

10:57 AM  
Blogger not neat freak said...

LOL! your baby lost his legs!!!

12:53 PM  
Blogger Hannah said...

wow...very funi! i love you guys!

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

you are the best

you´re videos are very funny :-)


German Boy

3:38 AM  
Blogger Clarisse said...

this is funny. you guys rock my socks. lmao. ok not really but you're awesome. I just miss the old dorm scene. Idea: Have an apartment... and have it in the same setting as your old dorm. Ta-da! Keep it up boys! ^_^

10:23 AM  
Blogger Enrike said...

Hi! In Span u are very famous and popular and we think u have to do something to your spanish fan and we´ll be very happy!¡ U re very funny! Thanx gbye

12:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

HAHA very funny, baby lost his leg LOL:) I was wonderin do yall know how to get in touch with them, like do they have a email address or somthin!

1:09 PM  
Blogger Carol said...

Too funny! I loved the ending, especially!

10:10 PM  
Blogger illZ wonG said...

oH i loVe your video so mucH!!!! i hAve beeN bLue for some tiMe...and your funnY vid liftz me uP with smileZ and lAughterz!!!! thAnkz and xiN niAn kuAi le!!!! ^O^

1:44 AM  
Blogger confidence man said...

hahaha. awesome transition from one cover to the next! :)

keep on rockin'!

6:36 AM  
Anonymous Mozkabi said...

I miss the room... >sniff<
But this video is worth seing anyway.
Love the face expressions while stealing candy X-D
And the second part... Well, really god job I must say :-)

11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

you guys are insane geniuses. really

9:03 PM  
Anonymous aznmisskiss said...

hello, i'm french and korean!! it's so funny and you're in my opinion very good loooking... if you want to see me you can go to http://aznmisskiss.skyblog.com/. hope you will write to me!!! kiss

4:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahaha
i love it
you're back! :)
nice video!

2:52 PM  
Blogger YellowRose said...

Video is great! Love the kids in the background with the parents rushing in to whisk them away from you guys!! Too funny!!!

Keep up the great work!

4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

muy bueeeno!!!

9:30 AM  
Blogger xiaoxuan said...

well love your video so much.... =)

http://lowxiaoxuan@blogspot.com

11:22 AM  
Blogger xiaoxuan said...

i love it!! you guys are you cute!!!

我在宿舍笑翻了!还吵得邻居不得安宁!呵呵。 加油! ^_^

http://lowxiaoxuan.blogspot.com

11:24 AM  
Anonymous cherry said...

uhuh I'm from poland and I want to see China:D So invite mee! Yours jokes are great really funny and crazy...'public affair' is the best ^.^

11:40 AM  
Anonymous Pinked said...

Me Love U in Poland
C'mon C'mon Youre are great :*

11:02 PM  
Blogger Laurel said...

R u guys cute? 'coz I can't tell from the pictures. I like chinese guys 'coz their usually cute. But I kinda get the vibe that you are too! hehe

3:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

you two are brillant! keep it up!

10:17 AM  
Blogger Koneko said...

Oh my God... That was great. XD I'm sure I woke up everyone in my hotel when I first watched it. That was GREAT!

Keep up the awesome work, boys!! =DDDD

11:46 AM  
Blogger venroute said...

HaHa
Finally it's worth for waiting!!!

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

watching your videos is a real FUN. I really like you. You R VERY CREATIVE and full of specific charm :) hope U will not stop // Katherine

6:32 AM  
Anonymous Mary Catherine said...

You guys are halarious!! I adore you !! :P
keep making me laugh i love it!!
xox
A Girl from Canada

4:32 PM  
Anonymous pandasis said...

It's getting real great. Creative and funny. Keep up good work Chinese Boy, mad of you guys. You guys are rock ;)

-= pandasis =-

10:09 AM  
Anonymous ichigo said...

heya~ =] GREAT haha =] you are very funny =] and your video are great *-* i love it =]

12:50 PM  
Blogger denon61 said...

yo dorm boys you rock!!!

7:00 AM  
Anonymous Tanqttnml said...

OMG, you guys really rock! <3
Keep it up! \o^-^o/

12:18 PM  
Blogger b o o said...

come on over boys

6:54 AM  
Anonymous Ayla Pollyane said...

Hi dear boys,
I'm a brazilian from Brazil (ierr! Obvious)
You're my favorite, cute cute cute!
You should do more videos with spanish or portuguese languages, latin songs.
One day I 'll go to Chine only to know you...hohoho

10:15 AM  
Anonymous 詹尼佛 said...

太好了! 我是 Mercyhurst 学院的学生。我爱你。Haha, I think that is all the Chinese I will attempt for now. I have only been learning for a year. But anyways, I love the videos!

9:50 PM  
Anonymous Ichigo165 said...

i love you sooooo much guys!!

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

uh i love them :)
and i need that second song very much :) please if somebody can help me slamukai@gmail.con :)

5:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

LOL I loved the background where that little kid tried to throw something at you guys and I guess her parents brought her away

8:25 PM  
Blogger Shean3489 said...

is there some way to download this?

12:17 AM  
Blogger Digital Fortress said...

The end was great and worth sitting through the rest of it for. Nice going guys.

3:04 PM  
Blogger Sakura Fubuki Designs said...

You always put a smile on my face with your vids thanks (^_^)

3:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha, why the child girl tried to throw out in you a snow ball?

6:44 PM  
Blogger Jeanne said...

haha the pants fell off! XDD that was so adorable! I love the first scence. =D The lollipop thing was so cute! Kudos. ^^ Endin was mad funny too. Props to you guys.

4:34 PM  
Blogger onnanoko7 said...

oh.great.!
enjOyed.haha.<3
huang**.lOokz.luvly
xD xD xD ^___^'
nah.goOd.jOb!

4:08 PM  
Blogger Grace said...

lol, the legs that fell over in the middle made me laugh so hard! That was priceless!!!

Great job :)

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

stay in your dorm room. much better there

4:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Whoah, awesome job guys! Hilarious! By the way, what was the name of the song after we will rock you. It sounded really cool.

12:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

did somebody notice that there was children in the back throwing things at them........

i love iT

2:04 PM  
Anonymous Nicolis said...

Good:) It was really good:):) Regards from Poland;)

4:03 AM  
Blogger  said...

they can't stay in the dorm anymore, coz they already graduated from college i suppose.

8:48 PM  
Anonymous Chep said...

HOT!! and you're so funny!! I SO FUCKIN LOVE YOU!!

(yeah right)

6:37 AM  
Anonymous IVANA~ said...

OhMyGod...BEAUTIFUL T_T!

4:17 PM  
Anonymous Marion said...

hey guys !!! you are very crazy you know !! french people like you !! go on my blog http://tribal-jam47.skyblog.com and let a message !! bye !

8:16 AM  
Blogger kathi said...

100% good stuff. Love you two.

6:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

What's the name of the last song? Is it from Jay Chou??
I loveeeeee your video's, you guys make me smile!! Bye byee

4:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

What's the name of the last song? Is it from Jay chou??
I loveeeeeeeeee your videos, you guys make me smile!! Bye Bye:)

4:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

You guys are great!! Ilove all your videos!! keep up the good work!!

8:04 AM  
Blogger sasha said...

you guys are so funny! i love the statues of ya'll. ahem..you all :) you pretty much rock!

2:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

U R SO GREAT!WE FROM MALAYSIA LUV U TO LIKE CRAZY.KEEP IT FOREVER YAAA!!!!!

4:51 AM  
Anonymous Zed said...

Great videos, this one is hilarious.

For previous posters, I believe the 2nd part of this video is the We Will Rock you cover from a group called Five.

1:03 PM  
Blogger Mr P & Mr F said...

Love the parents taking their children away... :-)

You'me mad boys, it's uncredibal, amazing...

LOVE IT ! :)

4:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

what video editing program was used on this???

12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent hahaha

4:05 PM  
Blogger Rose said...

You guys are so awesome! Please update your blog more often!

11:39 AM  
Anonymous Eilain said...

Ha ha ha!!!!!!

9:55 AM  
Blogger jIM said...

hahaha! the vid is too funny! nice one!

9:07 PM  
Anonymous Ariana said...

hey I really like your video but please tell me what's the name of the last song ( chinese) that huang dresses up like a girl with all the red and that hair hehe.

greetings from argentina!

4:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

lol. the kids in the back throing stuff. x) hilarious!

3:36 PM  
Anonymous Michelle said...

You guys are crazy, cool, and funny as hell! Keep on rocking. Love the video!

1:22 AM  
Blogger Giacomo said...

OMG! You Rocks!!

3:29 AM  
Blogger SigneDK said...

Oh my goood!! Hahaha! I absolutely LOVE your videos! This We Will Rock You video is definitely my favorite right after the fantastic DaDaDa!!
I had no idea how hilarious you chinese guys could be!
Well, now I think I'm done telling you how great you are :P

Greetings from Denmark!

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

This video is the best!!!

7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dude! You guys are awesome!!!
... As always... Keep up the good work!!!

8:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

I really like your videos!!
I live in Quebec, canada and i watch your video each days to make me happy! ;)
Keep on!!
Continuez votre bon travail! Vous etes genial!

9:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahah i really enjoy this video. haha are u guys from china. :))

2:15 AM  
Blogger Susy said...

Hey, im Susy from Portugal. You guys are so funny! i laugh alot when i see your videos! xD

kisses* :)

7:22 AM  
Anonymous flying dutchman said...

god..
it's your best damn video...
weiwei is so...rock..

3:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

love you guys the little one is so damn hott!!!!!

6:23 PM  

Post a Comment

<< Home