Sunday, January 01, 2006

Who keeps pinging our blog?

We've noticed on friends blogrolls that someone keeps pinging our blog at, why? If you're a fan, that's great, but we don't want to ping unless we have new work to show here.

Thanks for your help, but please stop pinging for us.


Blogger Lisa said...

Well it aint me. Well I don't think it is anyway lol I just come in here on a daily basis and see if there's anything new to read, that's it.

Have a terrific festive season guys!

4:04 PM  
Blogger phoenix said...

Not me either... had no idea you could do that lol. I may be a little html geekish but got no idea what that is.

Hugsssssss :)

6:27 PM  
Anonymous scott said...


ne how ma...

6:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

what do you mean 'pinging'? *shrugs* well I hope whatever it is, it gets solved for you really fast. ^^
Have a great Christmas and a happy New Year ^^!!! *Huggles*
michelle *Huggles*

10:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

you guys are so funny!

11:55 PM  
Blogger Webmiztris said...

i noticed that blogrolling was showing you guys as updated too...weird! why would anyone do that?

12:57 PM  
Anonymous CLT said...

Ya, dunno what it is; hopefully it won't become a problem to you guys..

Just coming here to wish you:
Merry X'mas!!!!!!!!!

Best Regards,

1:37 PM  
Blogger Christianejolie said...

You guys are so funny!!! Whose the one in the back all the time... the tall one?? YOU ARE SO CUTE!! *hehe*... if u get a chance send me a message sometime!!

4:54 PM  
Blogger xo ; raspberry ; xo said...

What? o___o'

6:42 PM  
Blogger itsmeashamalee said...

whats that? haha
well anyways, happy holidays <3

10:31 AM  
Blogger Red Hot Sexy Papa said...

when can we see new vids??? LOL

Belly xmas, guys!

10:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

plz i want the videos to downloading

1:24 AM  
Anonymous Marion said...

You Should SinG "I WiSh YoU A MErrY ChRiStMAs I WiSh U A MErRy ChRiStMas I WiSh U A MErRy ChRiStMas N' An HapPy NeW YeAr ...." !!

Hey BoYs, KisSeS FrOm FrAnCe, YoU aRe InTerNatIonaL StARs !!

MeRry XMaS


7:41 AM  
Anonymous mRAV2 said...

hello...i'm from Croatia........were are you from??
Visit me at comment.I have an A from English...........hahaha.....yes,sure......... btw...I am and......mRAV2 means ant2...because my lastname iz MRAVunac.........ANTunac.......

9:02 AM  
Anonymous fuck you said...

really f u r the chinese guys what is the next song ur gonna perfom? and.. i think u r waiting for the new video of the boys and then ull say "oh this is the video here" fuckoff. really... whats the song winner in the request? perform it.

4:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Brilliant! You inspire me to learn Chinese. Looks, talent, dramatic performance... thank you for sharing!

11:18 PM  
Anonymous aleksandra said...

baisemains de Pologne,
Vous etes invraisemblables, terrifiants, fous hahahaha j'attends impatiemment de votre films nouveaux.
joyeux noël et bonne et heureuse année!

8:31 AM  
Anonymous Anonymous said...


3:42 PM  
Blogger Voyeur Blue said...

I just have my firefox browser to update my favorites through RSS feeds, so it's not me...Enjoy the show nonetheless though...thanks guys. Keep it up!

4:11 PM  
Blogger Amy said...

you guys are AWESOME....I love your lip singing... you guys are hillarious..!! and I think you guys have almost achieved your goal about being like Elvis...because I saw you guys on the Today Show in the states..which is pretty awesome...well I just wanted to stop by and tell you that..hope you write back..

8:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

STFU ph!

11:44 AM  
Anonymous Kristel said...

OMIGOD...umm, I dunno what the name is of the dude who's always to the right...but since you live kind of far from me...I'm gonna have to ask for your hand in marriage on-line since you're soo sex-ayy!!

"Will you marry me"

Come on, I'll make your honeymoon night worthwhile! BAHAHAHAHA!! Just kidding!! Just kidding!

What the hell is "pinging"? Anyhoo, keep up the good work!

5:33 PM  
Anonymous Andrew said...

I am in Adelaide South Australia. I found your BLOG by accident, I love your attitude to life and I enjoyed watching your videos! Keep it up! The world can only be a hppier place to live in with you two guys in it. :-)

6:41 PM  
Anonymous Anonymous said...


10:22 PM  
Blogger Amanda said...

You guys are my idols!!!

10:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

OH MY GOD... You GUYS are AWESOME... Made me laugh all the time... Keep up the good job... I'm your biggest FAN, ANGEL from Malaysia.

11:26 PM  
Blogger *~AnnA~* said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:05 AM  
Anonymous Piotrek Bi De Pete said...

Hey Guys ! I'm Pete from Poland ! Men , You Guys rule ! I was in China abt 2 years ago ! COuld someone Tell me name of those songs ! Happy New Year u All

1:09 PM  
Anonymous Piotrek Bi De Pete said...

Ow Sorry I Forgot to say that PUNKS NOT DEAD

1:11 PM  
Anonymous Pete said...

in Chinese -Ni Hao -polish-Dzien Dobry -english-GOod Morning-french-BOn Juor-Fuck France-joke

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...



10:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

wads pinging?

11:53 PM  
Anonymous Katasha said...

Hey... just watching your video clip. Good one guys!! ^^ Keep it up

12:04 AM  
Anonymous EMMA W said...





Email me if u can:

11:01 AM  
Anonymous Chloé said...

Bonjour les mecs !!

Ni hao ma ?

I'm French and I've found your blog ! How funny your are guys !! Thanks for being so cool !
Please go and see my blog :
Maybe you will appreciate to visit it !

For now, I wish you a Happy New Year, and all my best Wishes !!!!

See You Soon !

Chloé, from France

4:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

pinging means try to crack the ping number?

11:24 PM  
Blogger Adrian said...

Hey dude! Hahah keep up the good work! Is this suppose to be sarcastic? Well, whether it is or not, they are funny, so I am looking forward for more stuff! :)

Rock on! HAhahaHA

11:47 PM  
Blogger Swtkisses_03 said...

Wai! =)
I Love You Guys hehe
Message me Sometime ^.^

2:24 AM  
Blogger Bill Jones, Jr said...

It wasn't me. I do know a guy named Ping though, if that helps. :)

9:54 AM  
Blogger WendyWings said...

I didn't think you could ping anyones blog but your own, weird. Anyway it is NOT me :)

2:38 PM  
Anonymous raf said...

You Guys are the best !! :)

Best wishes from Poland 2ya all :DD

3:07 PM  
Blogger phoenix said...

Happy New Year!! Miss your postings :)

1:24 PM  
Anonymous tinee said...

OMFG You guys are too funny haha. Keep up the good work XD

2:13 PM  
Anonymous carlos said...


6:37 PM  
Blogger sleepin_eve said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:57 PM  
Blogger sleepin_eve said...

Hi~ This is the first time i visitin ur blog~ U 2 r cute~ haha~ The one who is actin the ger part, u r sweet~ haha~ Some part u really look like a ger~ The way u look shy~ haha~ keep up the good work guys~ Cheers~ (*^ _ ^*)

Btw wat is "pinging"?

6:59 PM  
Anonymous emy said...

O_O u guys are taking requests? alrite... um.. do .. Fort Minor's Where'd you go? XD if thats not too hard for u guys XD

lay dey kay sut.. ho Q bor~ ^^

^ that was cantonese not mandarin.. lol try to figure out wut i said la...

10:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kisses from POLAND! ;) :*

6:04 AM  
Anonymous Poland Students said...

We are students from Poland: Weronika and Kamila. We love yours chinese songs and You, but we are sad becouse we don't understand Chinese:( Specialy we like "bu de bu ai", but we can't find this song in the Internet:( If it isn't problem-please sent us this song:))Bye

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

lol omg yall is so funny. i know one song that you two should be singing to. "SHAKE" from Pitbull and Ying Yang Twins. im not sure if yall heard of that song but it'll HELL funny if yall sang to it. :D allritey then cya

1:23 PM  
Blogger kathi said...

Hey guys,
My son wanted me to ask you to do 'Jungle Love'. Email me and let me know if you do it.
Hugs and Happy New year!


1:29 PM  
Anonymous Kai said...

wats pinging omg i wanna do wat u guyz do when i get to college

5:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

the guy on the left, so cute!!!!

6:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Can someone please tell me what the original song is on Radio in My head, because I can't find it anywhere and I love it!!


7:49 AM  
Anonymous Paulina said...

Hi guys ! You are great ! :)) Me and my brother watched your videos and I musst say that it's cool. You are famous in Poland too ;)) And maybe... in whole world ;)) ;D
Cheers from Poland

12:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi from Ireland, Great vids, keeps me laughing all day


5:40 PM  
Blogger William said...

whats pinging

8:46 PM  
Blogger CrimsonFiend said...

LMAO dats all i can say...n..its not me...


p.s. hey y dun u guys create friendster then blog?? i bet u guys have to create alot of acct bcos of so many ppl adding in...^^

2:35 AM  
Blogger bee said...

Came across you guys on YouTube a while back, and keep checking for new videos! :)

5:11 PM  
Blogger Maddy said...

No - not me - no ping!

7:19 PM  
Blogger said...

I'm probably singing but definitely not pinging. Ha Ha!

12:13 PM  
Blogger Deepthinker said...

I don't know what pinging is, but your website made my day. Thank you so much. I love it.

1:46 PM  
Blogger Go Global said...


How did you get the text to wrap around the picture? I clicked on the align left choice and it didn't work. Text is placed under the picture



8:38 PM  
Blogger Steven said...

I think what you mean is blogroller is crawling you. The reason why you are doing that is because you have a high traffic site and there is either new content or new comments.

1:14 PM  
Blogger SuperAmanda said...

Pinging? I'm not sure what you mean but you two could give 'Pink Lady' a run for their money :)
Cool blog!

8:12 AM  

<< Home